اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

فیلم| چند فریم از یگان ویژه

مردان پلنگی‌پوش یگان ویژه هستند، از سیل و کرونا گرفته تا اربعین و اغتشاش برای تأمین امنیت و آسایش مردم مقتدرانه ایستاده‌ و سینه سپر کرده‌اند.

فیلم| چند فریم از یگان ویژه

گروه انتظامی خبرگزاری فارس، مردان سختکوش و خستگی ناپذیر پلیس هستند. برایشان فرقی ندارد مأموریت چه باشد؛ از نقطه صفر مرزی گرفته تا داخل شهرها و روستاها، در سیل و زلزله، در آتش سوزی و ریزش پلاسکو تا کرونا و حادثه ناگوار متروپل؛ از اربعین گرفته تا این روزها که دشمنان قسم خورده اغتشاش و ناآرامی و آشوب را رقم زدند؛ همه و همه در صفحه بودند.

 گرما، سرما، خستگی، بیخوابی و ساعت‌ها بر پا ایستادن در کنار معابر و میادین، حتی شنیدن فحش و دشنام و اصابت سنگ، ساچمه و چاقو و تیزی را به جان می‌خرند، اما نمی‌گذارند شیشه آرامش مردم ترک بردارد.

 

 

مردان پلنگی‌پوش یگان ویژه پلیس را می‌گویم. همانهایی که این روزها به فراخور آشوب‌ها و ناآرامی‌هایی که دشمن با برنامه‌ریزی و عملیات‌های ترکیبی به خیابان‌ها کشیده بود، ساعت‌ها و روزها مقتدرانه ایستادند بدون آنکه از حرف نابجا و دشنامی خم به ابرو بیاورند؛ محکم و استوار قدعلم کرده، ایستاده اند تا نکند عناصر خودفروخته و فریب خورده ها عرصه را خالی دیده و به هستی و ناموس مردم دست درازی و تعرض کنند.

اینها مردان یگان‌ویژه هستند؛ خدمات و مردم یاری شان را یادتان هست... با آنکه وظیفه اصلی شان تامین امنیت بود در اربعین حسینی زانو زده و خاک از کفش زوار زدودند؛ آب خنک و غذای گرم پخش کرده و با کول گرفتن سالمندان و کودکان به یاری زوار حسینی پرداختند.

در کرونا هم با همان ماشین‌های آب‌پاش بزرگ و سیاه‌رنگشان معابر و خیابان‌ها را ضدعفونی کرده و با دوختن و پخش ماسک و مواد ضدعفونی و برپایی پایگاه‌های واکسیناسیون کرونا به مقابله با ویروس کرونا رفتند؛ حتی زمانی که نیاز به اهدای خون بود از این کمک هم دریغ نورزیدند!

و  حالا قریب به ۹۰ روز هم هست که بدون خستگی و اندک ذره ای تردید به ماموریت و هدف غایی شان باز مقتدرانه به صف شده و سینه سپر می کنند در برابر هر آنچه معصومیت، شرافت و انسانیت و استقلال ما را به نشانه گرفته اند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول